.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درپی شایعات در خصوص تغییر استاندار گیلان:
آیا این تغییر با شایعه کلید می خورد؟

اواسط  هفته گذشته در خبرهای برخی  سایت ها  آمده  بود که استانداران سه  استان شمالی شفقت، طاهایی و هاشم نیا که نماینده عالی دولت در گلستان، مازندران و گیلان هستند،  به زودی تغییر خواهند کرد.

این تغییرات در استان های گلستان و مازندران با توجه   به اینکه زمزمه  آن  از مدت  ها  به گوش   می رسید   چندان   جای  تعجب   نداشت  اما تغییر   کیهان هاشم   نیا   استاندار   جایگزین   مهدی   سعادتی   که از   شهریور   ماه امسال   به  این سمت   منصوب  شده است   و به قولی   هنوز   مهر   و امضای  این   انتصاب   خشک   نشده، جای   شگفتی  داشت   هر چند   که انعکاس   اینگونه   مطالب   در سایت  ها و  فضای  مجازی   چندان نمی تواند   معتبر   و قابل   اعتنا  باشد   اما   به دلیل   رفتارهای   غیر قابل   پیش بینی  دولت های   نهم  و دهم   با توجه   به عملکرد  گذشته   آنها  قابل   تامل  است.

برای   دست یابی   به اطلاعات  جامع  تر   در این   زمینه  به سراغ   چندتن   از نمایندگان  مردم گیلان   در مجلس  نهم رفتیم   که در  این   میان   غلامعلی جعفرزاده   نماینده  مردم  رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: بعید می دانم چنین تغییری شکل بگیرد، می خواهند هاشم نیا را متزلزل کنند به ایشان توصیه می کنم به این شایعات توجه نکنند و محکم به کار خود ادامه دهند.

وی افزود: مجمع نمایندگان استان هم با استاندار مشکلی ندارد و کاملا با هم همخوان هستیم این کار دشمنان است کار کسانی که با آمدن آقای هاشم نیا نانشان اجر شده است .

این نماینده مجلس ادامه داد: مازندران همیشه بحثش بوده که می خواهد تغییر کند و وقتی خبری مبنی بر تغییر یکی از استانداران استانهای شمالی مطرح شد جامانده ها ترجیح دادند آن را به گیلان نسبت دهند تا کمی فضا را ملتهب جلوه دهند.

جعفرزاده در پایان تاکید کرد: روز گذشته در صحن علنی مجلس هم با دیگر دوستان نماینده استان در خصوص این موضوع صحبت کردیم و متفق القول آن را شایعه ایی بی اساس می دانیم.

ناصر عاشوری رییس مجمع نمایندگان استان از تغییر استاندار گیلان اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: من خبری در این خصوص جز این پیامکهای بی نام و نشان نشنیدم بعید می دانم چنین اتفاقی بیفتد ولی با سابقه ایی که از دولت احمدی نژاد سراغ داریم نمی شود زیاد مطمئن بود این دولت نشان داده که اصلا قابل پیش بینی نیست.

وی افزود: آنچه که مهم است این می باشد که ما نمایندگان هیچ چالشی با استاندار فعلی نداریم و هاشم نیا می تواند با قدرت به کار خود ادامه دهد.

اما خود استاندار گیلان برخلاف رییس مجمع نمایندگان استان گیلان تمام حرکتهای دولت احمدی نژاد را قابل پیش بینی دانست و گفت: اتفاقا دولت با حساب و کتاب امورات خود را پیش می برد و تمم عزل و نصبها از قبل قابل پیش بینی است.

کیهان هاشم نیا با اشاره به شایعات تغییرش افزود: من هم در حدی که شما از سایتها و پیامکها با خبرید خبردارم برایم مهم نیست چون پایه و اساسی در پی آن نیست و بنده با تمام قوا به تلاش خودم برای پیشرفت و توسعه استان ادامه می دهم.

وی تصریح کرد: بهتر است به جای اینکه توان خود را در جهت تضعیف و تخریب افراد بکار بگیریم تلاش کنیم تا گیلان در مسیری قرار گیرد تا سرامد منطقه باشد.

اگر با توجه به مطالب   مطرح   شده در  سایت   ها   احتمال  تغییر  مجدد  استاندار   گیلان   از سوی   دولت   به هر دلیل وجود   داشته  باشد  آنگاه  باید   از دولت   پرسید  که چرا   مردم گیلان   باید   تاوان   عدم ثبات  مدیریت   در  دولت   را بدهند   و در این   دو دولت   نهم و دهم   تغییر   چهار   استاندار   چه سودی   به   مردم   و حتی   خود دولت   رسانده است  و‌آیا   اینگونه   رفتارهای  بی  ثبات   خواهد  توانست   نام   خوبی   در افکار   عمومی  از   این دولت ها برجا  بگذارد.

به هر تقدیر  کیهان هاشم   نیا   هر چند  که نخستین   تجربه   استانداری  را در گیلان   تجربه   می کند  و شاید   بر رفتارها   و عملکرد   هایش  در گذشته   و حتی   حال   نقدهایی  باشد اما   با توجه   به آرامشی   که  در این   چند ماهه  در   افکار   عمومی  مردم   گیلان   و دستگاه های  اجرایی  حاکم شده است   نشان از   آن دارد   که  او   فرد  مناسبی   برای   عبور   از دوران   گذار   این دولت   تا دولت   آینده است  و   تیم   همراه او نیز   به دور   از جنجال   های  سیاسی   و تنش  آفرینی   به دنبال  آن هستند   تا   استان  گیلان   و مردم   آن  بیش  از   این تاوان   بی ثباتی   و تنش  های  سیاسی   را ندهند   تا شاید   روزگار   بهتری  در آینده   نصیب   آنها  شود.

منبع : روزنامه معین


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 14 دي 1391
جناب هاشم نیا قبلا امتحان پس دادند.همه میدونستند اومدن ایشون هیچ کمکی به بالاتر رفتن سطح خدمات و امکانات استان کمک نخواهد کرد اما جناب جغفرزاده همه انرژیشو گذاشت تا از سعادتی انتقامش رو بگیره الانم همه بخواند ایشون بره جعفرزاده نمیگذاره
نا شناس 24 دي 1391
همه مدیران اجرایی استان در جریان هستند که حضور هاشم نیا در استانداری گیلان مرهون زحمات جناب مهندس جعفرزاده است و این لطف در ازای ایجاد تغییرات متعددی صورت گرفته.هاشم نیا در قبال حضور در سمت استانداری گیلان به جعفرزاده وعده داده چندین مدیر کل ، فرماندار و بخشداران رشت رو مطابق نظر ایشون جابجا کنه و تا این اتفاق نیفته و جعفرزاده از بایت تسویه حسابش با خیلی از آقایون خیالش راحت نشه هرگز نمیگذاره هاشم نیا از این استان بره چون استاندار بعدی قطعا از اسامی پیشنهادی مهندس جعفرزاده انتخاب نخواهد شد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.